Klachten
Bij Scratch no More doen we er alles aan om jou de beste producten en service te bieden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Dat vinden we erg vervelend en we willen dit graag direct voor je oplossen. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Hoe kun je een klacht indienen?
-
Neem contact op via e-mail
Stuur een e-mail met je klacht naar sales@scratchnomore.nl. Ons team neemt je klacht direct in behandeling en streeft ernaar binnen 1 werkdag contact met je op te nemen. -
Bel onze klantenservice
Heb je een urgente klacht? Neem telefonisch contact op via +31(0)317-745424. Ons team staat klaar om samen met jou naar een oplossing te zoeken.
Wat kun je van ons verwachten?
We doen ons uiterste best om klachten direct en naar tevredenheid op te lossen. Zodra we je klacht ontvangen:
- Bevestigen we je klacht en starten we direct met het zoeken naar een oplossing.
- Bij eenvoudige klachten proberen we deze direct op te lossen tijdens het eerste contactmoment.
- Voor meer complexe zaken nemen we contact met je op binnen 1 werkdag en bieden we binnen 3 werkdagen een passende oplossing.
Niet tevreden met de uitkomst?
Mocht je toch niet tevreden zijn met de voorgestelde oplossing, kun je de klacht opnieuw bij ons onder de aandacht brengen door contact met ons op te nemen. Kom je er met ons niet uit, dan kun je terecht bij het Europese online geschillenplatform via ec.europa.eu/consumers/odr/.
Bedankt voor je vertrouwen
We stellen het zeer op prijs dat je de tijd neemt om ons op de hoogte te brengen van je klacht. Samen zorgen we ervoor dat je snel tevreden bent!